İnsan Kaynakları » Türkiye'de Kitle İletişimi

Türkiye'de Kitle İletişimi

  • Türkiye'de Kitle İletişimi

Yazar: Süleyman İRVAN - Nilgün Gürkan PAZARCI - Mustafa SÖNMEZ - Ve Diğerleri

Yayın Evi: Turhan Kitabevi Yayınları

Basım Yeri: Ankara

Basım Tarihi: 2004

Sayfa Sayısı: VII+174 s.

ISBN: 975-6194-03-0

Boyut: 16X23,5 cm

Durum: Karton Kapak

Etiket Fiyatı:


16.50 TL

(KDV Dahil)

  • Ürün özellikleri
  • Taksit Seçenekleri
  • Yorumlar
  • Geri Bildirim

Bugün medyada yaşanan sorunların etik bir sorumlulukla irdelenmesi gerekliliği üzerinde birleşilen bir konu. Siyasal, ekonomik, teknolojik boyutların ön plana alındığı makalelerin yanısıra kamusal yayıncılık anlayışı Çalışmanın genel yaklaşımı okuyucuya ve iletişim öğrencilerine kitle iletişim araçlarının Türkiye'de işlediği zemini, işleme biçimini ve sonuçlarım genel bağlamlarıyla yansıtmaya çalışmaktır. Amaç, varolan İletişim ortamının bizi, geleceğimizi, düşünme biçimimizi nasıl etkilediği yönünde düşünmeye zorlamak ve eleştirel bir bakış açısıyla bu konudaki çarpıklıkları "aşma" yönünde düşünsel bir çaba olarak değerlendirilebilir.

 

İçindekiler:

Süleyman İrvan: Gazetecilik Etiği

Nilgün Gürkan Pazarcı: Medya ve Siyaset Etkileşimi

Mustafa Sönmez: Medyada Erozyon ve Ekonomik Nedenler

Ümit Atabek: Teknoloji ve Medya

Dilruba Çatalbaş: Türkiye'de Kamu Hizmeti Yayıncılığının Açmazları ve Geleceği

Gülseren Şendur Atabek: Türkiye'de Basın Fotoğrafçılığı

Erdal Dağtaş: Türkiye'dcki Medya Ortamında Magazin Kavramı ve Magazinleşme Eğilimleri

Bankalara özel taksit seçenekleri :

Yorum / Soru ekleyebilmek için üye olmanız gerekmektedir.

Ortalama Değerlendirme » puan
  • -

Ürün Etiket

Türkiye'de Kitle İletişimiİnsan KaynaklarıTurhan Kitabevi Yayınları

Copyright © 2016 Turhan Kitabevi
Adres: Yüksel Cad. No:8/32 Kızılay - Çankaya / ANKARA
Tel: (0312) 418 77 60
E-Posta: bilgi@turhankitabevi.com.tr
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır